Få ordning på allt pappersarbete


För att driva ett inredningsföretag så är det inte bara kreativitet du behöver, du behöver också en mer business-relaterad sida, för även om du kan få hjälp med bokföring och bokslut så måste du ändå ha ordning på dina papper.

Just nu känner jag att jag måste struktrurera upp mig själv så jag har besämt att ingen post som rör företaget skall hem till mitt hem längre. Allt pappersarbete skall göras en timma varje lördagmorgon i butiken innan öppning. Så där, nu har jag sagt det nu är det bara att göra det också. Detta kommer förmodligen bespara mig många timmars stress när jag har papper både hemma och på firman.

Imorgon bitti har jag möte med min revisor som hjälper mig med bokföring och bokslut. Efter många år har jag lärt mig att man skall ägna sig till största delen det man själv är bäst på och överlåta till andra de delar som man själv inte är lika bra på!!bild2

 

 

 

 

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.