Hur har ni det idag på en måndag där ute? Jag har det ganska bra, fast är helt slutkörd efter ett hårt pass på gymmet! 🙂 Har hunnit äta duscha och tvätta håret och sitter nu här i soffan och […]
Allt går åt rätt håll och det känns riktigt bra. Denna vecka har jag totalt minskat 6 cm men vikten står still, och med tanke på var jag befinner mig och bygger muskler så är denna minskning mer än ok. Nu […]