Ni vet alla vad det innebär va? Att titta på en vovve? Jovisst. Är det någon som har åkt och tittat på en vovve utan att köpa den? Inte jag i alla fall! 🙂 Det är ingen hemlighet att jag […]
Jag tycker att påsken är en högtid som jag gärna firar. För mig betyder den vår eftersom jag under väldigt många år ”öppnat” sommarstugan den 1 april varje år! Så varje år vid den här tiden så skriver jag detta […]