I fredags fick jag ett roligt paket på posten. Ett enormt sådant så det var rikgit roligt att hämta det för på hela kartongen stod det PARTYKUNGEN! Jag har nämligen klickat hem lite skojiga saker inför Halloween och planerar lite […]
Just nu jobbar jag väldigt mycket. Jag vet att det kommer vara så här i perioder och egentligen gillar jag det, men jag gillar inte att jag inte riktigt hinner med allt jag vill! Vi hade en mysig kväll med […]