Just nu har vi så himla varmt och jag klagar absolut inte för jag gillar när det är sol och varmt! Faktiskt helt oavsett om jag jobbar eller ej. Däremot är mina odlingar kanske inte lika övertygade så det gäller […]
1 kommentar