Skulle gärna vilja vet hur det går för er! Har ni startat utmaningen och på vilken vecka befinner ni er? Känner ni hur starka ni blir och är ni förvånade över hur ”lätt” det gick ändå!?

Hade varit roligt att få lite vetskap om detta så jag vet om ni gillar denna typen av utmaningar!
Del 6 – to be continued
Vecka 6 kommer på söndag men jag hade blivit jätteglad om ni ville skriva några ord om hur det går för er. Sedan när vi är klara med vecka 6 så fortsätter vi ytterligare 6 veckor för dom som vill….
Ha en fin dag!