Jag använder kosttillskott sedan jag kom i klimakteriet. Det gör jag för att jag har upptäkt att jag behöver vissa ämnen som gör att jag håller vissa symptomer borta. T e x tar jag Mitt Val +55 för tillskott på […]
1 kommentar