I går lyckades jag med det som jag strävat efter under flera månader. Jag fick som ni vet dels en lungsäcksinflammation och därefter en skada i armen som gjorde att jag inte kunde lyfta min vänsterarm. Var inne på akuten […]
Måndagar skall vara min träningsuppföljningsdag. Nu finns det inte ännu så mycket att följa upp förutom att jag på allvar satte igång i förra veckan. Startar min måndag med intervaller och ett benpass och min träningsvecka ser ut som följer […]