I dag åkte jag direkt till gymmet och tränade efter jobbet. Körde uppvärmning med 3 kilometer löpning på löpbandet. Sedan blev det styrketräning. När man kör ett benpass så får man inte ta ut sig gör mycket innan för då […]
1 kommentar