I går fick vi jobba i många timmar. Vi trodde att gårdagens jobb skulle bli en så kallad ”walk in the park” och sedan visade det sig att det läckt in vatten. Ingen ville först kännas vid problemet efter som […]
1 kommentar
2 kommentarer